★ Krijg 5% korting op je bestelling met de code ESTEE ★
Ik heb geen orderbevestiging gekregen, wat moet ik nu doen?
Nadat je hebt besteld, versturen wij automatisch een orderbevestiging naar het door jouw ingevulde e-mailadres. Het kan voorkomen dat deze in de ongewenste mail/spambox terecht komt. Controleer daarom altijd of de orderbevestiging niet in je ongewenste mail/spambox zit. Mocht die daar ook niet tussen zitten, stuur dan even een mail naar info@esteethelabel.nl. Dan gaan wij dit zo snel mogelijk voor jou oplossen!
Ik heb een verkeerd adres ingevuld, wat nu?
Neem zo snel mogelijk contact op via ons e-mailadres info@esteethelabel.nl. Als je bestelling nog niet is verzonden, gaan wij jouw adres gelijk aanpassen. Controleer daarom altijd voordat je hebt besteld of het adres juist is ingevoerd.
Kan ik mijn bestelling nog annuleren of wijzigen?
Als je al hebt betaald is het helaas niet meer mogelijk om je bestelling te annuleren. Mocht je een ander product willen toevoegen, dan is dit mogelijk, zolang je bestelling nog niet is verzonden. Stuur dan een e-mail naar info@esteethelabel.nl met het juiste product, zodat wij dit extra aan je bestelling kunnen toevoegen.
Hoe kan ik een kortingscode toevoegen?
Dit kan zodra je een artikel hebt toegevoegd aan je winkelwagen. Vervolgens ga je naar 'winkelwagen bekijken'. Onderdaan zie je het balkje kortingscode, hier kun je de kortingscode invoeren. De korting wordt dan automatisch berekend. Achteraf is het helaas niet meer mogelijk om een kortingscode toe te voegen.